Nezadovoljni ste proizvodom?
U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom- reklamacija, možete zamijeniti ili vratiti – povrat robe u zamjenu za novac unutar 14 dana od primitka.
Za ostvarivanje ovog prava reklamacije, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke – molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Ukoliko ustanovite prilikom prve uporabe, da je uređaj koji ste dobili neispravan, molimo kontaktirate nas kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan uređaj.
Svoju reklamaciju nam možete javiti pozivom na broj telefona: +385 98 713-986
ili pismeno na e-mail info@primavt.hr.
Prilikom reklamiranja proizvoda, molimo vas da nam javite broj narudžbe u kojoj se nalazi reklamirani proizvod, broj računa ili vaše korisničko ime.
Uz neispravan proizvod potrebno je ispuniti i obrazac za reklamacije LINK.
… šta kaže zakon?
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, roba kupljena na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju nego se šalje kurirskom službom) može se vratiti u roku najkasnije 14 dana od dana primitka. Povrat robe se vrši isključivo u originalnoj i neoštećenoj ambalaži putem pošte na adresu tvrtke:
Prima Refil,
Trg Kralja Petra Svačića 6,
33000 VIROVITICA
sa naznakom – Povrat robe.
… na šta treba obratiti pažnju?
Uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložena kopija računa, pisana obavijest o raskidu ugovora sa brojem računa na koji da izvršimo povrat sredstava, u suprotnom povrat nećemo biti u mogućnosti obraditi.
Povrat robe isključuje robu na akciji i robu koja je korištena i/ili kojoj je vidljivo oštećena ambalaža. Ukoliko je ambalaža oštećena ili nedostaju neki dijelovi povrat će biti odbijen.
Troškove transporta snosi kupac. Ne odgovaramo za krivo naručenu robu. Povrat mora biti unaprijed dogovoren . Prema čl.8.st.2 Zakona o zaštiti potrošača (NN 79/07, 125/07, 79/09, 89/09)
Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.
Naša lokacija na karti: Google karte
Kako do nas: Navigacija google